محل تبلیغات شما

نویسنده : محمد پناه زاده

کارشناس ارشد جامعه شناسی خوارزمی تهران 

جدیدترین کتابم که به زودی منتشر خواهد شد.

توضیح: همه ما انسان ها خصلت، ویژگی و سبکی در کلیت مفهوم ارتباطی خودمان داریم ک در کنش و مناسبات ارتباطی مان حامل آن الگوها هستیم. الگوهای رایج و مورد استفاده قرار گرفته در نوسان هستند. همیشه ثابت نیستند. اما وقتی شبکه روابط و کنش های ارتباطی مان در حیات اجتماع به مرور زمان از یک مدل و الگویی پیروی میکند، درواقع طراح و شکل دهنده آن خواهیم بود. ضمن اینکه، هم ساختارهای اجتماعی و تاریخی در محیط نهادی وهم کنشگری آزاد و عاملیت خودمان در این فرایند نقش و سهم دارند. از این رو الگوهای ارتباطی و بینش ارتباطی، به مثابه شناسنامه ای عمل میکند ک انعکاس بسیاری از خصلت ها، باورها، ارزش های اخلاقی و اجتماعی و سلایق و تمایلات درونی و بیرونی ما هستند.

این اثر نیز، بصورت کیفی پس از مطالعه جامعه‌شناختیِ نهاد ت و دانشگاه به الگوهای ارتباطی و بینش رایج در میان طلاب و دانشجویان دست یافته است. البته بایستی معترف بود، انسانها در مدار ارتباطی خویش، گرد مقوله های متغیر در نوسان هستند و گاهی الگوها و ارزش های لغزان به سمت دیالوگی و گاهی مونولوگی در حرکت است. موقعیت و شرایط مختلفی بر برخی از این الگوها تاثیر میگذارد و به عنوان مثال، الگوی ارتباط تناسبی را پدید می اورند.

ادامه را انشالله بعداً در کتاب میخوانیم.

1398

بینش ارتباطی و کنش اجتماعی (مناسبات ارتباطی نهاد روحانیت و دانشگاه)

آغوش جامعه‌شناسي براي همه باز است

گراندد تئوري در جامعه‌‌شناسي

ارتباطی ,های ,الگوهای ,الگوها ,کنش ,اجتماعی ,ارتباطی و ,نهاد ت ,ارتباطی مان ,مناسبات ارتباطی ,ت و

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها