محل تبلیغات شما

چکیده

این مقاله به بررسی عناصر کلیدی و مفروضات واقع در گراندد تئوری در تحقیق و عمل بر آموزش دانشگاهی می باشد مخاطب اصلی این مقاله دانشجویان تحصیلات تکمیلی و آن دسته از محققانی است که عملا درگیر انجام تجزیه و تحلیل گراندد تئوری می باشند و نیز اشخاصی که از متد یا روش برای حل و فصل مسائل و موضوعات آموزش دانشگاهی استفاده می کنند می باشد و منطق و فلسفه فراسوی این تحقیق در بررسی جامع تاریخچه و ادبیات مرتبط با تجارب دست اول در این متد می باشد که باید بعنوان محل و نکته بحث و تبادل نظر انتقادی در خصوص شیوه و عملی است که نشانگر اجرای گراندد تئوری در آن حوزه باشد .در مقاله حاضر مسائل اصلی مورد بحث گلیزر و استراوس شناسائی شده و بعنوان منبع اصلی برای توسعه و بدست آوردن معیارهای اصلی در نقد و بررسی گراندد تئوری در آموزش دانشگاهی و پیشنهادات بعدی در خصوص کاربرد این نظریه خواهد آمد . استدلال این مقاله حول این محور است که مدرسان دانشگاهی می توانند از درک کامل زوایای این بحث بسیار بهره مند شوند و سهمی در تلاشهای دیگر نظریه پردازان گراندد تئوری با انتخابهای که در طول فرایند تحقیق انجام می دهند از خود نشان دهند .

بینش ارتباطی و کنش اجتماعی (مناسبات ارتباطی نهاد روحانیت و دانشگاه)

آغوش جامعه‌شناسي براي همه باز است

گراندد تئوري در جامعه‌‌شناسي

گراندد ,تئوری ,دانشگاهی ,اصلی ,مقاله ,تحقیق ,گراندد تئوری ,آموزش دانشگاهی ,تئوری در ,است که ,می باشد

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

پرسش مهر 98